Rudy Godding

MARKETEER MET EEN HELDERE FOCUS OP SALES

Eind 1977 werd Rudy geboren in het zuiden van het land, in Heerlen. Hij groeide op in de toeristenstad Valkenburg en bracht zijn jeugd actief door met zijn hobby: wielrennen.

Toen hij Facilitair Management studeerde, werd zijn interesse in marketing voor het eerst zichtbaar. Hij begon als ondernemer in 2007, nadat hij in sales en sales & marketing management had gewerkt in de gezondheids- en fitness wereld. Een van zijn grootste prestaties was bij Il Fiore Healthcenters, een in Maastricht gevestigde exclusieve health club, die hij in een winstgevende onderneming wist om te zetten. 

ALTIJD OP ZOEK NAAR NIEUWE INITIATIEVEN

Rudy is een “Do-a-lot”. Hij heeft ondernemersbloed en start graag nieuwe concepten. In 2007 zette hij zijn eerste stappen in het adviseren van vrijetijdsbedrijven. Zijn focus lag daar op het bereiken van de juiste doelgroepen; via zowel offline als online kanalen. Eind 2008 tekenden Rudy en zijn vrouw Nathalie een franchisecontract met Ladyline – studio’s gespecialiseerd in gewichtsverlies en figuurverbetering voor vrouwen. Digitale marketing werd steeds belangrijker. Dat evolueerde naar inmiddels zes locaties. Deze gebruikt hij als zijn digitale marketingspeelplaats waar het implementeren, testen en aanpassen van nieuwe campagnes en functies eerst gebeurt.

Ondertussen werden Rudy en Nathalie trotse ouders van een zoon Kyan (2012) en dochter Mila-Nova (2017).

CO-AUTEUR VAN THE PUSH PARADOX

Met Nicoline Maes (Social Marketing Doctors) schreef Rudy Godding het boek ‘The Push Paradox’, een content marketing boek gericht op B2B marketeers. Het boek behandelt het samengaan van content marketing met inhoud met slimme gelaagde online advertising. In deze tijd van informatie overload is het belangrijk dat jouw content de juiste mensen bereikt, aantrekt en leidt tot conversie – zonder dat je in de irritatiezone gaat zitten met te promotionele content. Daarover gaat de Push Paradox. 

BOEIENDE CONTENT CREATIE

 

Rudy is gepassioneerd in het creëren van boeiende inhoud die bedrijven helpt het juiste publiek aan te trekken, om te zetten in waardevolle leads en uiteindelijk in loyale klanten die uw bedrijf promoten. Aanpassen aan nieuwe functies of nieuwe digitale kanalen is waar hij het beste in is. Als ondernemer is hij op de hoogte van de gedachten, behoeften en drijfveren van andere ondernemers. Rudy kan er niet alleen goed over praten, hij weet waar hij het over heeft en voegt de daad bij het woord. 

 
 
 
 
© 2021 Speakerboxx - Powered by Maatos